Bij aanschaf was de kabelboom al minimaal.
Een kontakt/lichtschakelaar onder het linkerbeen.
Starten met de claxonknop. Vanwege de ombouw naar carburatie en de simpele Crane ontsteking
was een nieuwe kabelboom een must.
De dim- grootlichtschakelaar heb ik Run/Off schakelaar gemaakt.
Ik vind het prettig de motor ook met de handen aan de clipons uit te kunnen zetten.
Verder heb ik nog zoveel mogelijk overbodige en losse eindjes verwijderd. De rechter clipon is geheel leeg.
Alles wat niet strikt noodzakelijk is ontbreekt, startonderbrekers,
jiffyschakelaar, bankangle sensor, clignoteurs, enzovoorts.
We houden de ontsteking, startmotor, dynamo, licht en remlicht en een toerenteller. Veel meer is er niet.
De snelheidsmeter is een Sigma.
December 2002
De kabelboom kon nog wat opgeschoond worden. Een paar draadjes lopen wat zinloos heen en weer.
De route van de ontstekingsunit naar de bobine was ook wat lang. Samen goed voor een extra 50 gram.
|